lørdag 4. januar 2014

Påskejuletøflene som aldri blei dokumentert ferdig

Nokon som kjenner meg godt, vil nok seie at eg er litt over snittet glad i planlegging. Eg presenterer difor her påskesysselen for 2013: julegåver til to damer som er svært trivelege å vere saman med.


Utganspunktet er ganske kjedeleg. To par tova tøfler laga av garn og oppskrift frå SparKjøp. Spør meg ikkje kva for garn, dette er jo mange månader sidan.




Men desse damene kan knappast karakteristerast som kjedelege damer. Sjølv om typiske diskusjonstema på dei treffa vi har, er syntaks og rettskriving, så er dei altfor fargerike til å få noko så kjedeleg som einsfarga tovatøfler til jul.




Derfor: Voila! Restegarn frå mange andre prosjekt. Ei heklenål og ei oppskrift eg fann på nettet ein stad.

















Men korleis tøflene blei til slutt, det er det berre mottakarane som veit. Eg har som prinsipp at eg aldri skriv blogginnlegg om gåver som ikkje er gjeve bort enno, og då eg skulle til å skrive dette innlegget, oppdaga eg at eg ikkje hadde nokon bilete av dei ferdige tøflene. Alle fekk 3 roser i ulike fargar på vrista, og eg håpar dei kan både varme og live opp på dagar som av ein eller annan grunn er grå og hustrige.

Kanskje er mottakarane også så greie at dei knipsar eit bilete av føtene sine og sender til ho som ikkje var så veldig god på planlegging likevel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar