torsdag 2. august 2012

Strikkerska presenterer nokre gamle prosjekt:

Stikkinga har vore min faste følgjesvein sidan eg var 10 år og arva ein søppelsekk med Skolegarn av ei lita, gammal dame som budde i eit lite, gammalt hus rett ved sida av meg. Lenge har eg tenkt på å starte min eigen strikkeblogg, og no er vi i gong. Det aller fyrste innlegget viser noko av det som eg strikka i løpet av våren.


Tunika/kjole med Marius-mønster til ei som er i den lilla fasen.


RBK-genser i Mandarin Petit til ein lidenskapleg RBK-fan eg kjenner.

Feriestrikking. Verdas beste kjøkenklutar. Strikka i restegarn, stort sett Mandarin Petit.


Ermelaus jakke. Strikka av restegarn. Starta oppe sjølv om oppskrifta sa at ein skulle starte nede. Fin måte når ein er usikker på kor mykje garn ein har, men krev akk så mykje tankeverksemd.


Kjole av restegarn, stort sett Mandarin Petit. Veldig rosa. Heldigvis kjenner eg nokon som er glad i rosa.


Ullvest til strikkerska. Då eg bytte jobb og kom frå ein gammal skule der ventilasjonsanlegget var frå før innføringa av parlamentarismen og til ein ny og moderne skule, blei det brått slutt på kjensla av at ein var midt i overgangsalderen. Det blei også slutt på å gå i T-skjorte eller tynn skjorte midt på vinteren. Strikkerska fraus på jobb for fyrste gong i sitt liv, og behovet for ein vest oppstod, sidan strikkerska veit at ho har ein tendens til å bli veldig varm viss ho får på seg ein ullegenser.


Og konklusjonen er: Ikkje ta bilete til bloggen med mobilen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar