søndag 26. januar 2014

Kåpe

For fleire år sidan kom eg over ei oppskrift på ei jentekåpe. Denne strikka eg til ei ønska seg ei slik. Kåpa har pelskrage, strukturmønster på bryststykket og glattstrikk på skjørtet. Nede og på ermane er det holkant og belegg som er sydd til på innsida. Eg strikka også ei lue i baskerstil til kåpa.




































I etterkant ser eg at eg nok ville gjort det litt annleis viss eg skulle strikka kåpa igjen. Ho har hekter framme, og dette gjer at ho ikkje kan lukkast heilt att. Viss ein skal bruke henne over ein kjole, kan det fort bli litt kaldt. Eg trur nok at det ville vore betre med knappestolpar i staden for.




































Etter kvart var kåpa for lita, men ho som eigde henne, ville gjerne ha ei ny. Eg leita og leita, men kunne ikkje finne oppskrift på noka kåpe til ei større jente. Løysinga blei å strikke ut frå eige hovud. Eg kjøpte ein diger pose garn og sette meg ned med papir, blyant og kalkulator. Her ser de resultatet:




































Detalj frå pelskragen.


















Sidan kåpa var litt open i halsen, blei det strikka til laus hals. Eg strikka også lue og vottar i same stilen.


















No har kåpa gått i arv til ei som er minst like glad i å kle seg pent som ho som ein gong ønskte seg kåpe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar