onsdag 5. desember 2012

Brrrrr

Det er rett og slett grisekaldt i Trøndelag for tida, faktisk er det minst 20 grader mindre enn eg strengt talt set pris på. Inspirasjonen til å strikke ullkle blir ikkje akkurat mindre av denne kulda her, og denne gongen har det blitt ein genser i Sandnes Mini Alpakka. Tanken var at det skulle vere ein genser med korte ermar fordi eg ikkje skulle bli så varm inne på jobben, men akkurat i dag skulle eg gjerne hatt lange ermar i staden.

Genseren er strengt talt eit resteprosjekt. Då eg strikka vestane i dette og dette innlegget, hadde eg som vanleg kjøpt ein heil pose med garn. Det blei att nok av brunfargen og lillafargen til dette prosjektet, og så har eg kjøpt til to nøste med rosa garn. At dette no har gjeve meg to nøste rosa og eit nøste lilla som det berre er tatt litt av, gjer vel at eg atter ein gong må setje i gong med eit restegarnprosjekt. Ein evig runddans kan ein kanskje kalle dette...


Genseren er ein kombinasjon av to oppskrifter frå dette heftet frå Sandnes garn. Eg har brukt oppskrifta til modell nr 22 og mønsterborden til modell nr modell nr 23. I alle fall sånn omtrent. Oppskrifta er justert litt pga manglande knappestolpe, og mønsteret har eit par ekstra omgangar med brunt her og der. Den dagen eg følgjer ei oppskrift til punkt og prikke, vil nok aldri kome...


2 kommentarer: