torsdag 9. august 2012

Lita strikkekrise

Vestlendingen har reist til Vestlandet for å helse på slekt og vener. Strikketøyet er med. Alle dei 20 nøsta blei nøye pakka ned, fleire strikkepinnar kom opp i veska og endå 4 andre nøste blei også med i tilfelle kjoleprosjektet blei ferdig tidlegare enn eg trudde. Å gå tom for strikketøy er krise for ein erfaren strikkar, og neste prosjekt er alltid klart. I bilen til Vestlandet blei det eine ermet nesten ferdig, heilt etter malen frå det fyrste ermet. Etterpå var det bolen som stod for tur. Det var då Strikkerska oppdaga krisa. Strikkeoppskrifta ligg att på ei hylle i Trøndelag! Dette er fyrste gong i ei meir enn 30 år lang strikkekarriere at dette har skjedd, og brått blei gode råd dyre. Kva gjer ein no?

Takk og lov for bloggen! Heldigvis hadde eg lese gjennom oppskrifta eit par gonger, så eg visste omtrent kva som stod att. I dag har bileta blitt studerte nøye - takk og lov for zoom-funksjonen! Masker har blitt telt, hol har blitt telt, og eg har konkludert med at resten av kjolen blir til på gefühlen. Det går vel bra denne gongen også, det er trass alt ikkje fyrste gongen ein strikkar utan oppskrift.

Biletet under viser korleis kjolen ut i kveld. Den innleigde modellen trudde kanskje at ho kunne tenkje seg å tjuvlåne han ved eit høve.



1 kommentar:

  1. Jeg er imponert over motet ditt. Ikke bare strikker du opp-ned, men nå også på frihånd. Jeg vurderer faktisk et opp-ned-prosjekt selv, dog av meget enklere art.

    SvarSlett