søndag 26. april 2015

Ups! I did it again!

I fjor gav eg bort to par tøfler til to gode venninner til jul, og fyrst lenge etter jul oppdaga eg at eg hadde gløymt å ta bilete av dei før eg pakka dei inn og gav dei ifrå meg. I etterkant kan ein kanskje tru at ein lærer av slike feil, men det er visst for mykje å forlange, viser det seg. Derfor skjedde det altså igjen i år. To par vottar gjekk til to flotte damer til jul, og i februar ein gong kom eg på at eg kanskje burde ha fotografert dei. Heldigvis er ikkje damene så langt unna, og med dagens teknologi var bilete berre eit par tastetrykk unna.

Vottane heiter "Bittas Mittens" og oppskrifta er henta frå Ravelry. Eg har strikka dei i Merino Extra Fine, og eg meiner at det gjekk litt i underkant av to nøste per par. Lesarane av bloggen bør likevel ta desse opplysningane med ei klype salt, all den tid eg ikkje ein gong er i stand til å hugse å ta bilete av ferdige produkt...

Uansett - vottane var ukompliserte og artige å strikke, og eg håpar at dei har kome til nytte hos mottakarane. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar